close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מחיצות זכוכית

מערכת שורשל ניסן, תשפב01/05/2022

כשאנו רוצים להציג גבולות בבית או במשרד מטעמים בטיחותיים וגם פרטיים. כאן מחיצות זכוכית איכותיות נכנסות לתמונה ומעניקות את הפתרון הטוב ביותר

תגיות:
צילום: freepik

לפעמים אנו רוצים להציג גבולות בבית או במשרד מטעמים בטיחותיים וגם פרטיים. כאן מחיצות זכוכית איכותיות נכנסות לתמונה ומעניקות את הפתרון הטוב ביותר. כי מצד אחד מחיצת זכוכית טובה מציבה גבולות בין חדר הישיבות או בין עמדת עבודה אחת לאחרת, ומצד שני היא אינה חוסמת את האוויר, תורמת לעיצוב מרהיב ומשתלבת עם כל עיצוב שניתן רק להעלות על הדעת. פעמים רבות קיר זכוכית הוא הפתרון שכולם מחפשים, בין אם מדובר במשרד או בבית.

איך בוחרים את מחיצת הזכוכית הטובה ביותר?

לאחר שראינו כי מחיצות זכוכית כוללות מגוון רחב של יתרונות, נבחן את כל

מה שצריך להביא בחשבון כאשר בוחרים קירות זכוכית או מחיצות זכוכית למשרד:

  1. מהי המטרה שלכם?

אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר שיש לעשות הוא להגדיר את המטרה שלשמה אתם מחפשים מחיצת זכוכית. האם אתם מועניינים להתקין מחיצה לבית כדי להפריד בין הסלון למרפסת? או שאולי אתם מחפשים קיר זכוכית למשרד כדי לגדר את חדר הישיבות ולהעניק יותר יוקרה למקום?

  1. האם אתם מכירים את החברה שממנה אתם מזמינים את המחיצות?

חברה מקצועית היא שם המשחק בבחירת מחיצות או קירות מזכוכית. מחיצות זכוכית קונים רק אצל המומחים , ואתם צריכים למצוא את המומחים שלכם. זה הזמן לאסוף המלצות על חברה טובה, לבדוק מה קורה באתרי האינטרנט ולראות מה מציעים לכם. חשוב גם לבחון את תיק העבודות של החברה כדי להתרשם מהמחיצות וקירות הזכוכית שהיא מציעה.

  1. מה בעניין המחיר?

דבר חשוב נוסף שכדאי לברר הוא את המחירים הממוצעים בשוק עבור קירות זכוכית. כי מצד אחד אינכם רוצים לקנות קירות מזכוכית במחיר זול באופן חשוד אשר ייהרסו תוך זמן קצר. מצד שני, אינכם רוצים להשקיע הון תועפות על מחיצת זכוכית. לפיכך, כדאי להיות בעניינים ולבחון את הצעת המחיר.

  1. האם אתם יודעים איך לתחזק את המחיצות?

כאשר מתקינים קיר זכוכית או מחיצה, חשוב לוודא כיצד מתחזקים אותם. בדרך כלל מדובר בתחזוקה קלה למדיי, ומספיק לעבור על המחיצות עם מטלית ועם חומרי ניקוי המיועדים לזכוכית.

  1. האם כבר בחרתם את העיצוב המתאים לכם?

קירות ומחיצות הזכוכית מגיעים בעיצובים שונים. ניתן להזמין זכוכית שקופה לגמרי, בעלת גוון ירקרק או לבן ועוד. הכול תלוי בסגנון שבו אתם מעוניינים.

לסיכום, אם אתם מחפשים קירות זכוכית לכל מטרה , חשוב למצוא את החברה המקצועית ביותר שתספק לכם את הקירות מבלי להתפשר. הכירו את קבוצת א.ר שיווק הפועלת משנת 1985 ומספקת קירות זכוכית ומחיצות זכוכית באיכות גבוהה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה